Hvordan fungerer det?
1
Vælg et kit
Find dit favorit kit afhængig af sværhedsgrad. Vi har farven du leder efter, og den perfekte størrelse.
2
Leveret til døren.
Vores kits har alt hvad du skal bruge for at komme igang med at strikke. Opskrift, strikkepinde, og garn til hele dit projekt.
3
Begynd at strikke
Nyd din oplevelse med hashtagget #weareknitters. Vis verden at du er en stolt strikker.

Alt du skal bruge for at strikke.

Garnnøgle
Indeni din WAK pakke vil du finde det garn, du skal bruge til dit projekt, enten vores uld eller bomuldsgarn.
Nåle
Få vores bøgetræspinde, det gør oplevelsen helt speciel.
Mønster
Vores opskrifter er forklaret trin for trin og ifølge dit niveau, så du selv kan strikke den model, du har valgt.
tæppenåle
Med denne lille nål vil du færdiggøre dit projekt, lukke masker af, afslutte kanter...
WAK mærkat
Put det på alle dine WAK stykker, så hele verden kan se, hvad du har strikket, og at du er stolt af det.
WAK emballage
Vores papirsposer indeholder WAK mærke plus et billede af hvad du skal til at strikke.
Vælg et kit der passer til dit niveau

Er det første gang du skal strikke? bare rollig vi har kits til alle niveauer. Alt lige fra begynder til advanceret.

Det handler ikke kun om strik!

Vi har også kits til hæklere, eller til at brodere.

Udover vores strikkekits, har vi også crochet kits til rådighed, vi har noget til alle niveauer, så du kan lave dine egne projekter. Men ikke nok med det! Opdag også vores petit point kits.

Få din ordre når du vil

Vi sender dit projekt afsted til der, hvor du gerne vil have det. I mellemtiden kan du tjekke vores videotutorials og blog til at få nye ideer og som hælp til dit nye projekt.

Videotutorials

Besøg vores hjemmeside med tutorials for at finde de bedste strikkevideoer til alle niveauer. Strikketricks, særlige mønstre eller hvordan du får bugt med den der svære række.

Blog

Besøg vores blog! Her finder du gratis opskrifter til særlige begivenheder, strikketricks, videotutorials og mønstre, der gør dig glad!

Nyd strikkeoplevelsen

Findes der noget bedre end en afslappende eftermiddag med strikning? Med vores kits vil du være i stand til fuldstændig at glemme verden udenfor og være kreere ting med dine bare hænder. Den bedste førelse i verden.

Store skuespillere som Audrey Hepburn, Julia Roberts, og Sarah Jessica Parker har aldrig lagt skjul på deres kærlighed til at strikke. Følg deres gode eksempel og bliv en del af strikkefællesskabet.

Del

Vis verden dine projekter, tag dine billeder med vores

#weareknitters

hastag og gem ikke din strikkestolthed væk.

Er du i tvivl?

Vi har svarene. Vi skal nok hjælpe med at finde en løsning, enten på dine strikkeproblemer eller hvis det drejer sig om vores produkter.