Pakker af 15 fabric yarn

  • Pakke Med Garnnogler Fabric Yarn Strikke 15 Skeins Fabric Yarn

* Obligatoriske felter

700  kr

525  kr

Sikker betaling

Gratis forsendelse ved køb over 600  kr

Følg din ordre

Leveres om 5-7 dage

Fabric yarn er et materiale, der er lavet af genbrugte stofruller med rester fra t-shirts, og det er perfekt til indretningsprojekter eller holdbare accessories.

Hver farve er unik og findes i begrænset antal, så sørg for at købe alt det garn, du skal bruge, så hurtigt som muligt!

Hver garnnøgle er på ca. 300 gram / 70m. Prisen inkluderer to nøgler. Vægten er omtrentlig, da det er et produkt lavet af genbrug, så resterne er ikke præcist de samme, og derfor kan vægten variere.

Strikkefasthed:
Glatstrik
10 cm = 7 masker
10 cm = 8 rækker

Hæklefasthed
Fastmasker
10 cm = 5,5 masker
10 cm = 6 rækker

Anbefales til strikkepinde og hæklenåle på 8mm og op.Vægt: Bulky

Flere strikke- og hækleidéer i vores Fabric Yarn kits section og på vores blog.

VORES ULD, BOMULD, OG BABY ALPAKA ER LAVET AF 100% NATURLIGE FIBRE UDEN ET ENESTE GRAM AKRYL.(LÆS MERE OM VORES PRODUKTER)

HVIS DU IKKE ER TILFREDS MED DIT KØB KAN DU RETURNERE KØBET OP TIL 14 DAGE EFTER AT DU HAR MODTAGET DIN ORDRE. DIN REFUNDERING VIL BLIVE IGANGSAT SÅ SNART LAGERET MODTAGER DET RETURNEREDE PRODUKT. (LÆS MERE))

WAK TEAMET ER ALTID TILGÆNGELIGE TIL AT SVARE PÅ SPØRGSMÅL DU MÅTTE HAVE. KONTAKT OS VENLIGST VED AT BRUGE KONTAKTFORMULAREN I HJÆLPECENTRET.

VI ER INTERNATIONALE, VI KAN HJÆLPE PÅ FØLGENDE SPROG: SPANSK, TYSK, ENGELSK, FRANSK, NORSK, SVENSK, FINSK, OG SELVFØLGELIG DANSK.

Gratis fragt ved køb over 600 DKK

Din pakke vil ankomme om 5-7 hverdage ved bestilling i dag.